- Detaļas
- Izveidots Ceturtdiena, 06 Jūnijs 2013 17:47
- Skatīts: 10290
Klientu apkalpošanas speciālists (KS)
Klientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas produktiem vai pakalpojumiem un organizācijas struktūru, piedalās mārketinga pasākumos, lieto specializētās datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā, veic sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, aizpilda finanšu pirmdokumentus un izstrādā dažāda veida pārvaldes dokumentus. Klientu apkalpošanas speciālists strādā pie komersantiem, valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos.
Izglītības programma | Administratīvie un sekretāra pakalpojumi |
Iegūstamā kvalifikācija | Klientu apkalpošanas speciālists |
Programma akreditēta | Līdz 2021. gada 1. decembrim |
Iepriekšējā izglītība | Pamatizglītība |
Programmas īstenošanas forma | Klātiene |
Mācību ilgums | 4 gadi |
Iegūstamais izglītības dokuments | Diploms par profesionālo vidējo izglītību |
Mācību programmas saturs |
datorprogrammas komercdarbībā, grāmatvedības pamati, LR normatīvo tiesību aktu pamati, datormācības, profesionālā saskarsme un ētika, loģistika, personāllietvedība, dokumentu pārvaldība, klientu apkalpošanas organizācija, ekonomika, mārketings un e-biznesa pamati, lietišķā angļu valoda, vācu valoda
kvalifikācijas prakse 960 st. apmērā notiek uzņēmumos. |
Apgūstamās profesionālās prasmes |
|
Tālākās iespējas |
|