“Eiropa Daugavpils tehnikumā. Daugavpils tehnikums Eiropā.”

2019-1-LV01-KA116-060226

2019./2020.mācību gadā tiks īstenots:

Audzēkņu mobilitāte – prakse ārzemēs. 19 audzēkņi: 5 (programmētāji un datorsistēmu tehniķi, Portugāle, Itālija), 4 (automehāniķi un elektrotehniķi, Vācija), 4 (klientu apkalpošanas speciālisti, Spānija), 4 (frizieri un tērpu izgatavošanas un stila speciālisti, Portugāle) un 2 (transporta pārvadājumu komercdarbinieki, Itālija). Paredzam iesaistīt nepilngadīgus audzēkņus, tāpēc plānojam 4 pavadošās personas.

Mērķis – (1) attīstīt un nostiprināt Eiropas līmeņa standartiem atbilstošas profesionālās prasmes, iemaņas un kompetences; (2) praksē apgūt jaunākās tehnoloģijas izvēlētajā profesijā; (3) sasaistīt iegūtās teorētiskās zināšanas ar praksi ārvalstu uzņēmumā; (4) veicināt tādu personīgo īpašību attīstību, kā mobilitāte, aktivitāte un komunikabilitāte, lai palīdzētu projekta dalībniekiem ar uzlabotām iespējam uzsākt un veidot patstāvīgo profesionālo dzīvi; (5) uzlabot audzēkņu sociālās integrācijas iespējas; (6) uzlabot jauniešu profesionālās angļu valodas zināšanas un veicināt viņu starpkultūru kompetenci.

Profesionālās izglītības speciālistu mācību mobilitāte: 10 profesionālajā izglītībā un apmācībā iesaistīti speciālisti: frizieru pakalpojumi (1), administratīvie un sekretāra pakalpojumi (1), enerģētika un elektrotehnika (1), autotransports (1), dzelzceļa transports un pakalpojumi (1), datorsistēmas (1), prakses vadītājs (1), starptautiskās mobilitātes speciālists (1), profesionālās izglītības plānošanas speciālists (1) un vadīšanas procesā iesaistīts speciālists(1).

Mērķis – (1) izzināt profesionālās izglītības un apmācības koncepciju un kvalitātes vadību profesionālās izglītības iestādēs dažādās Eiropas valstīs; (2) izzināt, kā darba videi piesaistītas apmācības elementus integrē mācību iestāžu programmās Somijā; (3) izzināt, kā darba vidē balstīta mācību sistēma darbojas Austrijā; (4) iepazīties ar inovatīvu pieeju Vācijā – kā izmantot alternatīvo enerģiju skolas ilgtspējīgas saimniekošanas nodrošināšanā; (5) iepazīties ar mācību darba organizāciju autotransporta profesionālās ievirzes mācību iestādēs un audzēkņu prakšu iespējām autocentros Portugālē; (6) izzināt, kā profesionālo svešvalodu pasniedz un izmanto darba vidē Spānijā; (7) uzlabot skolotāju profesionālās angļu valodas zināšanas un veicināt viņu starpkultūru kompetenci.